lördag 5 februari 2011

Lördag 3

Har varit vaken sen kl5,lyssnade på radion och låg och löste korsord.Gick upp före 8 tog min tablett och även sockerprovet.

Äter min frukost,nu vaknade även Tonio.Ska till kafeet idag,lika roligt varje gång, mycket trevliga människor.Tonio är inte direkt rolig på morgonen.

Ann,Mari kom och hämtade mig,vi gick till kafeet,där var Inga-Maj,Inggerd,Birgit,Lennart och Leif.Jag tog faktiskt en räkmacka till kaffet,sedan så skrapade vi alla trisslotter,vann 25 köpte nya men kamma noll hela tiden.
gick in i affären och köpte grönsaker.
Ingen var hemma,läste GT som jag köpte.Tonio kom och gick.Jag började med maten,vi har ätit.Zara ringde och var trött och grinig,herregud vad jag känner denna tös.

Jag gick och vilade mig,Majlis ringde hon skulle till sin son ,men hon hör av sig senare.
Tonio har kaffet klart så vi ska fika.
Tittar på melodifestivalen,katastrof tycker jag särskilt de två dår
rarna som talar med dom är vi så dumma så de kan mata oss med allt.

Ska titta på en film bättre,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar