fredag 25 februari 2011

Lördag 0,7

Var uppe tidigt,tog min tablett och testet.
Hoppade in i duschen,härligt.Idag ska jag ivägtill kafeet kul.Sedan kommer Zara och våran Mio,Filippa är på kalas.
Väntar att TOnio ska komma upp.Vi har ätit frukost.

Ann -Mari ringde och frågade om vi skulle göra sällskap till kafeet.Majlis ringde hon kommer senare till kafeet,så jag ska lägga ut för lotten.

Vi var allihopa på kafeet,lika roligt som vanligt.Gick in i en tillfällig bokhandel och köpte 3 böcker för 100 kronor. Ska spara böckerna till Marcana så har jag lite att läsa.
Vi gick hem,efter en stund kom Zara och Mio på besök.Ska snart börja med maten det suger i tarmen.Vihar ätit det var gott.
Satt och tittade på tvbla med enförfattarinna som heter Lugn som jag tycker om även som Poet.

Fick telefon från Västerås mina goa ungar ringde,de hade varit och lyssnat på Mora Träsk i kulturhuset.Vi ska åka till ungarna den 11 mars om inget annat händer.Börjar redan att längta.Gick och vilade mig,känner mig så frusen.Har nu druckit varma koppen får se om det hjälper.Zara hade ringt och var pratsjuk.

Ska nu göra kväll,undrar hur det gått för Julia på nya jobbet. God natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar