söndag 27 februari 2011

Söndag 0,3

Har inte sovit bra,det har varit fest i 2dagar under oss.Det värsta är att de gapade så hela tiden.Kl 2 inatt så var det någon som tystade ner dom,i fredags var det värre för då höll de på till kl11 och sedan gick de ut och kom tillbaks kl2, 3 och det blev full gång igen.

Vi gick upp kl 9,har ätit frukost ,glömde ta testet, en gång gör inte så mycket tror jag.

Vi kanske åker in till Göteborg,vi får se vad som händer.Åkte till Göteborg,var på Kvibergs marknad och tittade.Letade efter såssnipa,där fanns inget.Det är bara utländska varor mycket glitter och annat.Åkte hem,stannade vid Lidls.Handlade lite där.Började med maten,lagade en Kroatisk gryta supergo.

Efter maten gick jag och vilade mig,låg till kl6.Hur ska det gå i kväll?

Zara ringde ,de hade varit på Säve Museet,hon tyckte det var intressant och även Robert,sedan skulle de till Nina ochAlex.

Jag tittade i tidningen och löste korsord.Majlis kom en vända vi pratade lite,hon ska till DR i morgon.
Nu ska jag plocka fram lite chips salsa,vi ska titta på våra program,så nu av slutar jag .God natt.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar