fredag 4 februari 2011

Fredag 1,3

Har inte sovit mycket inatt.Gick upp vid 9,tog min tablett.

Vi renbäddade,sedan gick jag in i duschen,tog först sockerprov okej.Vi har ätit frukost,ska nu titta på tv.Tonio åkte och handlade.Majlis ringde,hon går inte heller upp till Ann-Mari ikväll.
Hon är orolig vad som händer ikväll när hennes son kommer hem med papper till sin fru.Jag förstår henne mycket.
Tonio kom hem och köpt mer än han skulle,det är bara att tacka och ta emot.Ringde till Boris allt okej, då blir jag lugn.

Har suttit och tittat på tv och pratat i telefon med Mele allt okej där.
Inger ringde från Spanien de har 9 och sol,härligt.
Har börjat med maten och ska äta nu.Satte på diskmaskinen sedan gick vi och vilade oss.

Tonio gick och hängde tvätten och gick till torget.Jag plockade ur diskmaskinen,Majlis ringde, kanske hon kommer.Tonio kom från torget.Sedan kom Majlis,jag satte på kaffe till oss,fick tidningar av henne.Zara ringde allt okej.Slutar för idag god natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar