torsdag 24 februari 2011

Torsdag -7,7

Vaknade tidigt och tog min tablett.Ringde till vårdcentralen för tid till labbet.
De gör det så kompliserat för sig själva och patienten.De ska ringa från labbet runt kl2,hoppas det.

Har tagit sockerprovet okej.Tonio kom upp,vi åt frukost.Har börjat med maten,stekt och så får det stå och koka ilök,chilli.
Tonio ska iväg tidigt idag,först en kompis sedan Åby.

De har ringt från labbet,ska dit kl 8 i morgon bitti,fastande.Vi har ätit och det var gott.Jag gick och vilade mig och Tonio åkte till Göteborg.Om en stund kommer mina grannar hit på kaffe,vi sitter och pratar och har det mysigt.Vi har fikat med ost och kex,har suttit och pratat om allt och ingenting.Nu har vännerna gått hem.

Ska sätta mig till ro i soffan och koka en varma koppen till mig ska lägga mig tidigt,ska upp tidigt i morgon till vårdcentralen .God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar