söndag 13 februari 2011

Måndag 7,8-

Var vaken tidigt och tog min tablett även ett sockerprov.

Har duschat och tvättat håret.Lagade frukost till oss.Ska nu sätta mig och titta på morgon tv.
Sedan ska vi till Gråbo till goda vänner och fika.Har tittat på slalom,det var herrarnas.Är färdig för att åka till Gråbo,ska först köpa en blomma på A-Blommor,de har mycket fint att välja på.

Åkte till A-Blommor köpte en bukett tulpaner,jag tycker de är det vackraste blommorna denna tiden.Vi hittade Mirjas och Tiljos hus på en gång(Stannum).Det var ett mycket nytt och fint hus,välplanerad.Det var roligt att träffa dom efter flera år,vi satt länge och pratade och ska träffas lite oftare.

Åkte hem,började med maten.Ska snart äta.Har talat med Anna Lukasic,de har huset till försäljning,Anna längtar ner till Marcana.

Nu har vi ätit, jättegott.Sedan gick jag och vilade mig,både Zara och Majlis har ringt.Zara ringer senare,Majlis och jag ska gå upp till Ann-Mari.

Var en vända till grannen tog en fika där.
Är lite rädd att verken ska börja igen,men jag känner inget fy f-n.

Ska titta en stund på tv ska sedan lägga mig det blev inte mycket sovande inatt.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar