söndag 6 februari 2011

Söndag 3,4

Jag låg lite längre idag .Tonio är ute och joggar.Gick upp och lagade frukost till oss.Åt min tablett och tog sockerprov.Har doserat all min medicin,en medicin var slut måste skärpa mig.

Tonio kom hem,duschade och sedan åt vi frukost.Zara ringde,Mio är oxå dålig samma som TR.

Ska sätta mig och titta på tv en stund.
Tonio gick och handlade lite,jag tog nytt prov,okej.Har läst tidningen och ätit lite.

Talade med Majlis allt okej,hon skulle vara barnvakt en stund för lilla Molly.

Vi har ätit middag och det var jättegott,blev så trött så jag gick och vilade mig,men jag somnade och sov till kl 6.Ska ta en kopp kaffe så jag vaknar till liv.Imorgon får vi gäster Christina och Lars-Göran,det blir kul det var längesedan vi träffades.Hoppas de kommer ner till Istrien i sommar.
Nu ska vi fika.Zara ringde de håller på för fullt med att tapetsera i Filippas rum.
Ska nu titta på Solsidan,den är verkligen rolig.Slutar att skriva för idag,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar