torsdag 17 februari 2011

Torsdag -1,4

Vaknade i rättans tid,tog min tablett.Gick upp väckte Tonio.Har tagit prov,vi äter frukost.

Har satt på och kokar soppa som jag längtar efter.

Vi åkte till Alingsås,handlade på Maxi Nu är vi hemma .Har fått kallelse till hjärtläkaren i Mars. Vi fikar med semla,jag åt en halv.Vi åt soppan den var jättegod.Sedan gick jag och vilade mig,Tonio åkte till Åby.Ringde till Boris,talade med Birgitta allt var bara bra där,talade även med Boris.
Sa till Boris och Birgitta att vi kommer på Måndag.Det är så nämligen att Michaele ska kanske vara fodervärd för en av Lottas valpar.Michaele är verkligen en djurvän,det kan man aldrig ta ifrån henne.

Äter lite soppa igen den är suveränt god.

Har dukat för mina vänner,nu har de kommit, bjöd på lite soppa som de tyckte om och ostbricka med kex.Vi har väldigt trevligt på våra möten.
Ringde till Spanien,Inger hade bekymmer med sina luftrör hon kunde nästan inte tala
ska ringa en annan dag.
Har plockat undan lite och ska sätta mig och titta på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar