måndag 21 februari 2011

Tisdag -10.8

Vaknade tidigt och låg och lyssnade på radion,tog min tablett och gick upp senare.

Väckte Tonio,vi har ätit frukost.Ska nog åka till Jysk när vi blir klara,vill köpa en duk till matbordet i matvrån,vi får se vad som händer.

Vi åkte till Göteborg,först landade vi iGråbo,handlade lite på Netto,fortsatte till jysk i angered,inget som jag gillade där.Vi fortsatte till Rusta,köpte champo där,sedan Jula köpte en plafond som jag gillade som jag ska ha i köket.Gick in på Jysk köpte en duk till köksbordet,ganska nöjd.Vi åkte hem,läste lite i tidningen.Ringde till Majlis,hon hade haft kontakt med Vc.

Började med maten ,Filippa och Mio kommer snaret.Zara kom med barnen,fick en ros och en annan kvist som doftade mycket gott.Vi har ätit även barnen.Filippa verkade inte okej får se vad det blir.Vilade en stund,barnen spelade fia med morfar.Ska nu sätta mig och se mina program.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar