torsdag 24 februari 2011

Fredag-2,5

Var uppe tidigt.Bäddade,klädde mig och gick till Vårdcentralen.

Det gick bra denna gången med proverna,tog min sockertablett där.Vi gick hem,mycket rått ute.

Nu äter vi våran frukost,sedan ska vi ut och handla.

Vi åkte till Lerum ,var på Lidl,handlade mycket.Sedan var vi inne på solkatten ovh tittade i porslinbutiken,är ute efter en såssnipa,svårt att få tag i.Åkte hem,har chattat med Nina.Träffade Inga-Lill,vi pratades vid en stund,Benny hade fått jobb ett par månader framåt kanske mer,det gäller att ligga i.

Åkte hem,har packat upp allt och fått det på plats.Tonio lagade maten i dag,det blev kycklingsfile och råstekt potatis och sallad.Jag gick och vilade mig.Zara ringde,hon hade sagt till sin väninna om husvagnssemestern,det var rätt.
Tonio gick till torget och lämnade tips,jag åt varma koppen.Väntar att Tonio ska komma hem. Ska göra kväll för oss,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar