torsdag 3 februari 2011

Torsdag 3,8

Tonio gick upp kl 7,han ska köra Majlis till Alingsås sjukhus.Jag låg längre,tog min tablett och sockerprovet.Sedan gick jag upp,har ätit min frukost.Har även läst Lerumstidning.

Ska sätta mig och titta på tv.Tonio kom hem och gick och vilade sig.Jag åt lite mat.

Jag har förberett maten och satt in i ugnen.Annika kom på besök,det var kul.Jag fick en liten ängel av Annika,hon är så go.
Vi bjöd Annika på lite mat när vi skulle äta.Tonio gav Annika en påse med valnötter med hem.

Snart kommer tanterna hit på fika.Vad härligt när det är ljusare på dagen.Ann-Mari kom och sedan Majlis,vi fikade och kex och ost till.Vi hade trevligt som vanligt.Talade även
med våran Nina,Alex var på utbildning och ska vara borta några veckor,men kommer hem på helgen.
Ska sätta mig till ro och titta på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar