måndag 7 februari 2011

Måndag ,2,4

Vaknade tidigt,men låg längre tog min tablett.

Har duschat,skönt.Glömde att ta provet, men skit samma.Ska ta testet efter 2 timmar.

Har ätit frukost och sedan ska vi gå till torget.Gick till torget,hämtade ut mina mediciner,det var mycket.Tonio väntade på mig,vi gick in i matvaruaffären och handlade lite.

Är nu hemma ,har plockat in varorna.Christina och Lars-Göran kom det var kul.Vi hade jättetrevligt,hoppas att de kommer ner i sommar,de stannade länge.
TRringde och sa att han var nästan bra,bara hostade.Mirja ringde,ska höra av mig i morgon.

Jag började med maten,hur enkelt som helst.Det blev hamburgare med bröd,gottigott.Gick och vilade mig men Zara ringde,lilla Mio har halsfluss,så han har fått pencelin stackaren.

Gick upp en vända till Ann-Mari fikade där även Majlis var där.
Ska sätta mig till ro och se på tv,avslutar för idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar