onsdag 23 februari 2011

Onsdag -9

Tonio var uppe först nu på morgonen och lagade frukost.Jag tog min tablett och sedan sockerprovet.

Vi har ätit frukost och sedan får vi se vad vi hittar på.Jag vill gärna till Alingsås en väldigt mysig stad.Tänkte komma till Jysk och titta om de har min duk där i så fall köper jag en med till Villa Maria.VI får se vad som händer.

Vi åkte till Alingsås,var på Jysk köpte duk till Zara.Sedan på Ö B ,tittade lite men köpte frys påsar.Tittade även efter hund säng till Meles blivande hund.Åkte hem,ringde till Mele ang priset på korgen.


Började med maten,ska snart äta.Viharätiti och det var jättegott

Vi satt och läste,fich brev från hjärtläkaren ska komma tidigareoch får då en annan läkare.Måste ringa i morgon till labbet och få tid.

Jag gick och vilade mig,är så förbaskat trött .Ska nu titta på tv.

Har lagat varma koppen för mig och ska sätta mig vid tv och även ringa några telefonsamtal.Avslutar nu,god natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar