lördag 19 februari 2011

Lötdag-11,4

VAknade i rätt tid ,tog min tablettoch testprov.

Tonio kom upp så vi åt frukost.Ringde och sjöng för Filippa som fyller 7 år,hon var så glad och hade fått presenter.Idag ska Filippa ha sitt barnkalas och i morgon ska vi få gratta.

Jag ska till kafeet och träffa kompisarna,Tonio ska till Alex och Nina,Alex ska justera något på datorn.
Jag gick till kafeet,vi var 8 stycken.Jag tog faktiskt en semla idag till kaffet.Vi skrapade våra trisslotter och vann,köpte ytterligare fler och vann småsummer,kul har vi.
När jag kom hem var inte Tonio hemkommen ännu från Nina och Alex.Jag läste tidningen och samtidigt tittade på slalom.Tonio kom hem så lagade vi maten och har nu ätit.Vi gick och vilade oss,Tonio sover han var trött.
Jag satt vid datorn en stund,sedan kom Tonio upp.Majlis kom en vända vi fikade.

Tonio och jag tittade på melodifestivalen,rätt låt gick vidare,sedan tittade jag på gaygalan,mycket bra.Ska nu gå och lägga mig ,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar