fredag 18 februari 2011

Fredaf -8,5

Gick upp tidigt tog min tablett och tog sockerprov.

Har duschat och tvättat håret,väckte Tonio.Vi åt frukost.Ska åka ut en vända, bara det blir varmare fram på dagen.

Vi åkte till Göteborg,till Ikea.Skulle köpa en lampa(plafond)till köket,men jag visste inte vad jag ville ha,sa till Tonio vi åker en annan dag jag var för trött.Åkte sakta hemåt,stannade vid Kvantum i Lerum.Handlade det jag behövde och det blev en del.

Är nu hemma,packade upp,började sedan med maten det blev allt iett i ugnen.Kyckling lår,potatis palsternacka morötter och soltorkade tomater och mycket goda kryddor.

Vi tittade på tv före maten var klar.Har ätit det var jättegott.Jag diskade och Tonio gick till tvättstugan.Ska gå upp till grannen en stund.Fikade hos Anne-Mari Majlis var även där.Ska nu sätta mig till ro och se på tv.Ska plocka fram chips och Salsa med Baselika
jättegott.Natti,natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar