tisdag 15 februari 2011

Tisdag -5,8

Gick upp i vanlig ordning,tog min tablett och tog sockerprov.Tonio kom även upp.

Vi har ätit frukost Vet inte vad vi ska göra idag.Tonio ska ta reda på om det är Åby på dagen isåfall åker han dit,får se om jag följer med så äter vi där oxå.

Ska titta på tv nu.Tonio åkte till Göteborg och Åby,det är dagens rätt i dag och så ska han handla oxå.Ringde till Majlis hon ska till apoteket.

Ringde även till hjärtmottagningen,måste ringa i morgon till Sekreteraren för ny tid,det är så omständigt allting.Syster sa att DR kunde ringa under veckan,men det känner jag inte för att sitta inne hela veckan för att passa telefon.

Har suttit och löst korsord och plockat ut recept.Har även ringt till försäkringskassan för nya eukort.Väntar att Tonio ska komma hem det blir lite ensamt.Tonio kom hem,jag gick och vilade mig.Julia kom,hon hjälper oss med datorn,nu har vi lärt oss mycket.

Vi har fikat och Julia och morfar håller på och grejar,den tjejen är för go.Tonio körde henne hem.Ska nu sätta mig och titta på tv ,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar