söndag 13 februari 2011

Söndag hela dagen 11,8-

Vaknade i vanlig tid tog mitt prov och tablett.Gick upp och åt min frukost.

Har doserat mina medeciner,det är 9stom dagen,undrar om det är bra att äta så många.

Tonio har kommit upp han tycker om att ligga längre.Ska sätta mig och titta på tv tror att det är skidtävling.
Har suttit och läst och löst korsord.Mitt socker var lite högt nu,jag som är så noga förstår inte det.
Tonio gick ut en vända,kanske jag oxå går ut.

Våran lilla FR ringde och var förkyld med feber,hon talade om att hon hade målat naglarna med guldfärg,hon ville att morfar skulle komma.TR var ute med Ian och hans kompis från England.Sedan sa FRatt hon skulle titta på en Pippi film nr 3.

Har förberett maten så denstår på spisen,det doftar så gott.Vi har ätit och det var gott.Tonio tog hand om disken och jag gick och vilade mig.Jag somnade,Zara hade ringt sa Tonio.Vi tittar på tv,Majlis ringde hon ska spela bingo.Jag ringde upp Zara,de tittade på en film.Har ätit kvällsmat.

Ska sätta mig till rätta och titta på Solsidan,slutar för idag.God natt.

Satte på potatisen så nu ska vi snart äta,börjar bli hungrig.Majlis ringde,hon skulle ta en promenad till torget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar