lördag 12 februari 2011

Lördag hela dagen 13,9-

Vaknade i vanlig tid och tog min tablett,gick sedan upp kl9.väckte Tonio.

Vi har ätit frukost,tog provet först.Ska nu sätta mig och se på tven stund,för sedan ska jag träffa kompisarna på kafeet.Ringde till Ann-Mari men hon ska inte gå till kafeet för det är halt ute inte Inga -Maj heller.Ja då får de sitta inne i det vackra vädret om det är bättre.Majlis och jag möts där nere på torget.

Tonio och jag mötte upp Majlis,vi två gick in på kafeet,Ing-gerd var redan där.Sedan komLennart han hade köpt lotter som vi skrapade,jag har lagt ut en lott för Inga-Maj.

Efter en stund kom Ann-Mari och Inga-Maj.Vi alla har det så mysigt tillsammans.Medans Ann-Mari väntade på Majlis Inga-MAJ och mig gick vi till sekund hand,jag köpte två böcker,de andra hade köpt lite av varje.När vi kom till baks hade Ann-Mari gått till,utan att säga något affären.Jag handlade lite till mig i affären,sedan gick Majlis och jag hem.

Jag satt och läste lite ,sedan började vi med maten.Majlis ringde hon skulle följa med sin son och sonhustru tii IKEA.
Vi har ätit,gick och vilade mig,trodde det,så ringde Zara och var prat glad.Ska nu försöka vila mig.

Har lagat en varma koppen.Ska nu sätta mig och titta på tv.En lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar