onsdag 19 januari 2011

Onsdag0,8

Vilåg till kl10.Jag har hostat så fruktansvärt i natt ,blir så trött på morgonen även Tonio.

Vi har ätit frukost,ska nu se lite på morgon tv.Sedan ska vi ta en promenad.
Vi var ute på en promenad,det gick bra,gick även till affären och handlade lite.
När jag kom hem så gick jag och vilade mig en stund.

En gammal vännina till mig ringde Siv,hon i sin tur hade träffat en gammal kompis till oss,det var20 år sedan vi har träffats,Majlis.Vi ska försöka att träffas innan vi åker till Kroatien.
Började att laga maten,det blev Fläskpannkaka,det var många år sedan vi åt det.
Talade med Majlis,det hade gott bra med undersökningen,hon kommer nog senare.

Vet inte om jag går upp till Ann-Mari,känner inte för det idag.Undrar hur det gick för TR han skulle få en poliospruta idag.Kanske han ringer.

Majlis kom ,jag satte på fika hade trevligt som alltid,Majlis hade köpt jättefina
gardiner och en duk.

Jag ringde till IK,det var TR som svarade,han talade om att han fått en spruta.Han
talade om att mamma och pappa var på informations möte.
Vi ser på tv och ska ha det skönt,god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar