måndag 24 januari 2011

Måndag -3,0

Låg till kl9.
Ringde till vårdcentralen om mina tabletter för sockret.Läkaren ska ringa imorgon mellan 9-10.

Har ätit frukost,sedan ska jag skriva våra räkningar,det är mycket denna månad.
Ska försöka att komma ut en vända fram på dagen.Ska titta på tv en stund.
Har förberett maten,det blir gryta idag.Sedan tog jag itu med räkningarna,det blev mycket, men skönt när det är gjort.

Efter maten ska vi till Kvantum i Lerum och handla lite.Vi har ätit och det var gott,men blir illamående så fort jag har ätit.Tonio åkte själv till Kvantum i Lerum.

Jag gick och vilade mig,Tonio kom hem,så nu ska vi fika.Majlis kom vi satt och pratade,sedan ringde Ann,Mari efter oss,så vi gick upp dit och fikade.
Våran TR ringde och sa att de kommer på torsdag,herregud vad glad jag blev,nu har jag något att se fram emot.Ringde till Boris han kommer hem på onsdag.

Ska nu sätta mig och titta på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar