fredag 7 januari 2011

Fredag den7 jan 2011

Har äntligen kommit till rätta.Har varit jättesjuk,är fortfarande i dåligt skick.Jag har lunginflammation,men äter nu pencellin.Det tar nog sin tid att bli helt återställd.

Det som gör mig ledsen var,att våra goa vänner skulle kommit på middag,jag såg fram emot det.De åker nu den 13 jan till Spanien med husbil och blir borta till april.
Ska gå och vila mig en stund.

Har vilat mig,Inger ringde,hon har mycket att göra just nu innan resan.Sedan ringde Majlis,hon hade varit hos dr oxå.Sedan ringde Stefan(Boris son),han var på väg hit.Stefan har köpt en dator för oss genom sitt företag.Stefan ville inget ha att dricka.Vi satt länge och pratade,sedan måste han hem till hunden.

Har börjat med maten men blir jättevarm när jag gör något.Vi har ätit och det smakade gott.Tonio sitter med sin dator,Alex har hört av sig.Har talat med Nina de kommer nog i morgon.Nina har köpt gardintyg till vardagsrummet,som hon vill greja med.
Zara har ringt,lilla Mio har ont i halsen,därför kom de inte hit.Slutar för idag är trött god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar