tisdag 25 januari 2011

Tisdag -0

Blev väckta av dr,det var mycket jag fick reda på.

Får en ny tablett.vilket gäller att ta prover före och efter frukost och alltid ha druvsocker till hands.Fick även reda på att mitt kolestrol var väldigt lågt så dr ska skicka proverna till dr Kjellberg(min hjärtläkare).Jag känner att det börjar bli för mycket för mig.

Har ätit frukost,sedan lite längre fram åker vi till Maxi och handlar.Är så glad att IKock TR och FR kommer.
Majlis följer med till Alingsås.Jag åt lite mat innan vi åkte,först åkte vi till polishuset för att fixa Tonios pass.Sedan till Maxi och fyllde upp frysen och lite till.
Åkte till överskottsbolaget och tittade,sedan till Jysk,vi köpte en tv bänk till Villa Maria en vit som heter Alex,så vi var nöjda och även Majlis.Vi släppte av Majlis vid hennes dörr,vi fortsatte till Floda torg,hämtade ut den nya medecinen.
Jag åt en köpt sallad som var jättegod,Tonio åt sin mat.Sedan gick vi och vilade oss.

Vi tittar på handbollen.Ringde till Birgitta,de ska först ordna plats på rehabiliteringen i Vårgårda .Ska snart lägga mig,god natt.

Vi åt när vi kom hem,jag åt en god sallad och Tonio åt sin mat.Gick och vilade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar