lördag 29 januari 2011

Söndag-6,7

Vaknade vid 8,tog min tablett,sedan gick jag upp.

Har tagit sockerprovet okej.TRI är uppe men FRA ligger och är trött.Vi har ätit frukost,även TRI.
Zara ringde det räcker om vi kommer efter 10.Mio spelar en fotbollscup,de har spelat klart en match och Mio hade lagt ett mål,hurra.
Jag hann ta det andra testet innan vi åkte och tittade på Mio.
Viåkte alla i IK bil till Nova hallen.Vi såg Mio och han gjorde mål,han var så glad när han såg oss,de vann matchen.

Det var en lång paus,vi fikade och träffade Mio han var så glad.Tonio barnen och jag gick hem,Ik tog bilen.Är så glad att jag kunde gå så långt utan att bli andfådd och kärlkrampen.

Gav barnen lite att äta.Majlis ringde,hon hade ont i sina axlar.Ik kom ,hon tog barnen med sig på promenad.Har satt på maten .Det var bara FR som inte ville äta,TR åt bra.
Nu har IKoch barnen åkt till Zaras familj.I morfon åker IKoch barnen hem,det blir fruktansvärt tomt,för nu är det full rulle hela dagarna.
Ska göra lite mysigt för oss ikväll,vi får se när de kommer hem.Jag lägger av nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar