söndag 26 december 2010

Annandagjul 18-.

Gick upp kl900.

Har duschat och tvättat håret,sedan åt vi frukost.

Idag kommer Mele,Janne och Julia på middag,synd att inte Jannes barn kunde komma,det får bli en annan gång.
Nu ska jag klä på mig,sitter i morgonrocken det är så skönt.Har tänkt att duka bordet
för middagen så slipper jag stressa upp mig. Är klar med dukningen.

Zara ringde,lilla Filippa har hostat så hon har kräkts hela natten.Robert kommer och hämtar hostmedecin här,jag har en som är toppen och som ska tas till kvällen.Har talat med Majlis allt var okej.Ringde till Inger och Roj och önskade god fortsättning,de kommer hit den 5 jan,ska bli roligt att träffa dom innan de reser till Spanien.

Har för berett allt för middagen.Var inne på facebook och fick se att Mele och Janne hade förlovat sig,det var roligt,de har varit tillsammans i många år i vått och torrt.Det var kul eftersom de kommer på middag om en stund.Vi hade trevligt tillsammans och de tyckte att maten var god och efterätten,lite senare drack vi kaffe med hembakad kaka.Nu är vi ensamna och diskmaskinen går och allt bortplockat.
Ska lägga oss tidigt eftersom vi ska köra en bra bit i morgon,o gud vad jag längtar efter TR och FR.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar