måndag 20 december 2010

Måndag åter en kall dag -8,4

Gick upp vid 9 tiden.

Vi har ätit frukost,är lite yr idag men det brukar gå över under dagen.Majlis ringde hon hade kommit från Alingsås sjukhus,undersökningen hade gott bra.

Vi åkte till Lerum.Vägarna är under all kritik här i Lerums komun,undra på att det händer olyckor mellan Lerum och Floda.Satt som på nålar i bilen.
Fick tag på grisfötter de var färdigkokta,fanns inga färska.Sedan köpte jag lite annat smått och gott.
Är nu hemma och ska ha det skönt.Har läst alla tidningar.Tonio gick ner till torget.

Har köpt mjöl som passar för mig ,så vi ska baka matbröd med valnötter i,ska bli kul och se vad som händer.Inga-Maj kom med egen inlagd sill till mig,jättegulligt.
Tonio och jag satte igång att baka,nu får vi hoppas att det blir bra,spännande må jag säga.

OJ,vilket gott bröd det blev,det blev 3 st bröd,så det här gör vi om.
Vi ska nu titta på Böda camping,jag tycker det ser mysigt ut.Ska nu göra kväll god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar