torsdag 23 december 2010

Torsdag,dan före doppare dan - 9-

Var uppe tidigt,vaknade 5 men höll mig kvar i sängen till 8.

Tonio kom sakta upp.Vi har ätit frukost.Talade med Zara om dill,hon tar med sig de kommer på förmiddagen och hämtar varor.

Har nu satt in min skinka på griljering,så den är snart klar.Våran skinka är inte alls bra mycket fett så det rinner om den,får skära bort mycket.Det är första gången som jag är missnöjd med en skinka.

Zara och barnen kom,vi satt en stund och pratade,Zara tyckte att skinkan var god om man tog bort fettranden.De har åkt hem och tagit med sina varor och lite till.Ska sätta mig och se på tv en stund innan maten.Fick besök av Annika,vi tog en fika ihop
en jättetrevlig tjej.
Nina ringde allt var bra,vi träffas i morgon,härligt att ha mina ungar omkring mig,det är mina minsta som saknas, TRoch FR.Har dukat fram lite gott att äta,skinkan blev okej när jag skar bort mycket fett och griljerade den.Tonio åkte till Åby.Majlis och Ann-Mari kom vi åt lite julmat och spelade bingo hade trevligt.Tonio kom hem han sa att det är jättekallt ute.

Ska nu gå och lägga oss.Imorgon kommer tomten till snälla barn.God natt.


Tonio åkte till Åby,roligt för honom.Har dukatt klart.Min goa lillebror ringde,Birgitta lagade maten,de ska ha en skön julafton med barnen.

Majlis kom hon sa att det var jättekallt ute,det är en nordanvind som gör det kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar