torsdag 9 december 2010

Torsdag -4,4.

Vaknade vid 9 i vanlig tid.

Har gjort mig klar och började med frukosten.Innan jag åt, så tog jag sockerprov som var högt igen.

Ska nu sätt igång att städa så får vi det gjort.Är nu klara med städningen.Satt och läste alla tidningar,Tonio gick och vilade sig.Började med maten det blir tidig middag för Tonio ska till Åby.

Det blir stekt lax idag med smögensås,hur gott som helst.Ska snart äta,vi hat ätit. Satte på disk maskinen,Tonio åkte till Åby men skulle gå och titta i butikerna en stund först.Jag gick och vilade mig,jag är väldigt frusen.Ska sitta och skriva lite julkort så det blir gjort.Ikväll kommer tanterna en vända,vi har det trevligt.

Det var först Ann-Mari som kom sedan Majlis,vi satt och pratade och fikade med ost och kex.
Har talat med Christina som blev pensionär idag,det var gott för dom eftersom L-G ÄR
pensionär,nu kan de resa ner till sitt paradis när dom vill.

Nina hade lagt ut så vackra foton på Facebook,roligt.Ska nu hitta på något gott att äta,är sugen men vet inte vad,ska ialla fall göra mysigt.GOD NATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar