tisdag 14 december 2010

Onsdag -14 brr

Fick gå upp tidigt idag igen.
Ska till diabetessköterskan kl8 och vara fastande.Det blir prover igen och en massa information.Tonio följer med så man inte missar något.

Har kommit hem från vårdcentralen.Jag hade 9,7 isocker,fick mycket information och recept på motion ,15 minuter om dagen eller eftersom jag orkar.
Gick in i affären och handlade och sedan hem.Jag har ätit frukost ,var jättehungrig.

Vi gick och vilade oss,sedan gick vi upp och åt lite lunch.Känner mig så frusen har satt på mig en extra tröja.Har börjat med maten,det smakade jättegott.Tonio gick till torget,har diskat,vilade en stund.Började att greja med våra revbensspjäll,satte in dom i ugnen de sköter sig själv.Inger ringde allt var okej med dom,Inger frågade hur det gott med hudkliniken.Ska nu stänga av för kvällen,ska titta på bonde söker fru.GOD NATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar