söndag 12 december 2010

Söndag -8 brrr.

Sovit som en stock inatt,sov till närmare 10,även Tonio härligt.

Vi har ätit frukost, sedan doserade jag min medicin.Vid klockan ett så ska vi till Zara och Robert på lussekaffe då vet jag att vi alltid får hembakat till kaffet,det blir mysigt.Våran Nina har nog inte vaknat ännu,för ungdomarna var på 50 års fest igår och hade säkert roligt.

Ska se lite på tv,brukar vara lite repriser som man missat.Har slagit in julklappar,det var kul,har ett par saker till att köpa annars är jag klar. Vi åkte till Zara och Robert på lussekaffe det var som jag tänkte allt var hembakat,jag åt en hård smörgås utan något på men det gick bra.Satt och pratade, tiden tiden gick fort,tackade för oss.

Vi åkte till Lerum och Kvantum,handlade lite där.Nu är vi hemma ,lagade maten i rasande fart,jag var jättehungrig.Vi har ätit och det var supert.Läste tidningen,tycker det är otäckt med ev terrorbombaren,vad händer med lilla Sverige,ska vi inte kunna gå ut,utan behöva vara rädda.Det är lätt för våra politiker att säga att vi ska ta det lugnt de som har skydd hela tiden.Nog om det blir bara förbannad.
Ska göra kväll för oss,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar