fredag 17 december 2010

Fredag -13,5

Fastän jag tog en tablett så somnade jag inte,jobbigt att ligga och vrida sig.

Vi har ätit frukost och om en stund ska vi ut och handla,Göteborg och lite överallt.

Idag är det minsan kallt om nosen.Gäller att klä på sig ordentligt.

Vi åkte till Göteborg ,men först till Lidl och köpte deras god skinka som var bäst i test förra året, den är färdigkokt.Fortsatte till Willis där handlade vi all julmaten,är nu klara hoppas jag.Alltid är det något man glömt naturligtvis.Är nu hemma skönt,har plockat upp alla varor.Ska nu ta det lugnt,kanske fika lite.

Har börjat så sakteligen med maten.Inger ringde allt var bra,hon skulle ha sina barn på middag.Nu är maten klar,det blev kåldolmar,jag tror det var år sedan vi åt det.Det var jättegott.
Vi ska tvätta kl4 det är skönt när det är gjort.Jag gick och vilade mig är alltid så trött.Tonio gick ner i tvättstugan,jag gick upp till Ann-Mari och Majlis var där.

Hade köpt två julblommor till dom,de är så fina vänner,satt och pratade en stund.

Vi ska nu fika med mina vackra bullar,men goda är dom.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar