måndag 13 december 2010

Tisdag -5,3

Vaknade av väckarklockan,var hur trött som helst,vi gick upp kl 7.Har ätit frukost och även gjort smörgås, som jag ska ha med mig.

Nu ska vi åka till Borås till hudläkaren får se vad han har att säga.Vi hade bra med tid när vi kom fram.Kom till Läkaren han var mycket sympatisk att prata med.Jag har absolut ingen cancer.DR sa att det var solskador,han frös på kinden och näsan,så jag har plåster på mig,nu tror nog folk att jag fått spö.Tog en kopp te på kaffebaren hade min smörgås med mig.

Åkte hemåt,stannade i Alingsås handlade på både Lidls och Willis.Vi är nu hemma,satte på fika till oss.Nina ringde,hon var mycket bättre,vi ska hämta upp Nina och NINA när vi åker till bingon i Gamlestan.Ska höras av senare under veckan.

Har börjat med maten,ska snart äta,ska väcka Tonio,han har vilat sig.Vi har ätit och det var gott.Sedan gick jag och vilade mig och somnade.Vi ser nu på tv,och ska ta det lugnt,ska upp tidigt i morgon igen.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar