lördag 18 december 2010

Lördag 2,3-

Har sovit gott inatt.Gick upp och tvättade håret.

Vi har ätit frukost,ringde och grattade Robert som fyller 34 år,de var på väg till Göteborg för att köpa tränings kläder till Mio.Jag sk a om en stund till kafeet och träffa vännerna,det var ganska länge sedan.

Jag har jättelågt blodtryck idag 90/52 är ganska vinglig.Tonio körde mig till Centrum och kafeet.Vi var inte så många,Ann-Mari,Inga-Maj,Lennart och Rolf,vi hade trevligt i vanlig ordning.Vi saknade Inggerd som halkat och brutit nyckelbenet,det är inte lätt när man sitter i rullstol.

Jag gick hem utan sällskap för Tonio och jag hade missförstått varandra,det gick bra.
Vi har ätit lite.Talade med Majlis som inte var okej,det är magen som spökar. Har bara slappat.Vi åt lite mat,känner inte för mat som förut.Det är okej för jag behöver gå ner.Zara ringde de skulle ha kalas med Icka Daniel,Nina och Alex.
Vi har tittat på handboll flickor, de är duktiga.

Har ätit lite kvällsmat med räkor,det var gott.Sedan tittade vi på tv och har gjort det mysigt.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar