torsdag 16 december 2010

Torsdag småregn halt.

Vi gick upp kl9.Har sovit jättebra inatt.

Har ätit frukost och ska läsa Lerumstidningen,den är efterlängtad.Sedan ska vi sätta igång och städa.
Har våt dammat och lagt på juldukar,sedan hämtade Tonio alla tomtarna i källaren där dom legat och sovit gott.
Har ätit min lunch bestående av tomatsallad och keso,mätt och belåten.Fortsatte med julbestyren,satte mina älskade tomtar på plats,alltid samma plats.Sedan damsög Tonio hela lägenheten nästan från golv till tak och torkade golv.Min man är fantastisk men jäkligt tjatig.

Nu ska vi slappa en stund och läsa all reklam som kom idag.Jag gick och vilade mig,Tonio tog en promenad till torget.När Tonio kom hem så åt vi,jag åt grillade revben,mums.
Är inte okej i magen kanske släng av magsjukan,vi får se vad händer.Gick och lade mig har sovit en stund.Majlis är oxå dålig i magen.

Har satt mig för att se på tv i lugn och ro.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar