onsdag 1 december 2010

Onsdag 14- kallt.

Vaknade tidigt,gick upp vid 8.Vi har ätit frukost och ska nu vika tvätt som inte blev av igår.

Sköterskan har ringt så nu ska jag på kontroller till henne för sockret,det är okej.

Började förbereda maten,jag steker en stek,vi älskar den maten med god sås till.Har även damsugit och våtdammat,skönt när det är gjort.Tonio åkte till Lerum ska växla till euro,euron står lågt just nu,och vi behöver den i vilket fall som helst.Majlis ringde,kanske hon kommer upp en vända sa hon.

Har talat med Inger allt okej.Chattat med Zara,väntar att Tonio ska komma hem.Tonio kom hem,han hade handlat lite.Nu är steken iallafall klar,det blir gott att äta den senare med den goda såsen som det blir.Vi bara slappar och det är oxå skönt.

Vi har ätit en jättegod middag.Sedan gick jag och vilade mig,Tonio gick till torget och jag gick upp. Majlis kom hon hade en apparat med sig som jag ska testa.Sedan går vi upp till Ann-Marie.
Är nu hemma,skall sätta mig till ro och se på tv med min goa man.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar