lördag 4 december 2010

Lördag 11-

Har sovit dåligt,har varit trångt om platserna i sängen.Har haft sällskap av Mio och Filippa som (knudde).

Det var Filippa som vaknade först sedan Mio och jag.Vi har ätit frukost,Zara ringde de var vakna och ätit god frukost på hotellet.Nu sitter barnen och målar man märker så väl att de har blivit äldre.

TONIO gick ut med barnen en vända,under tiden lagade jag lunch till barnen.De åt bra när dom kom hem.Zara kom och hämtade dom och tackade för hjälpen.Det blev verkligen tomt och tyst.Gick och vilade mig,telefon ringde det var Nina,Alex och Micke,det var jätteroligt.Nina hade köpt b12 till mig i present,gulligt tycker jag.Sedan skrev hon upp all mat till mig som är bra till lunch och mellanmål,det var bra,många tips.Vi har fikat och satt och pratade en stund.

Vi lagade maten och har ätit,men jag mår illa kan inte förstå det.Gick och vilade mig igen.Var uppe och hälsade på ANN-Marie,Majlis var där. Ska sätta mig till ro och titta på tv.Tänker på Nina,jag tycker så mycket om henne.Säger nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar