lördag 11 december 2010

Lördag -1,3 halt

Har inte sovit många timmar i natt,både Tonio och jag har hostat men Tonio var värst det var hemskt.Tonio ligger kvar i sängen men jag är uppe.Får lägga mig på em.

Har ätit frukost.Ska sedan på Flodas julmarknad och titta,kanske köpa något.Ska sedan till lördagsträffen kafeet.Det verkar vara mycket halt ute.

Zara och barnen tittade in,de hade varit på fotbollsskola med Filippa.Sedan ringde Ann-Mari det blir ingen vända till torget det är för halt ute,de varnar även på radion.
Tonio har kommit upp,skönt.Har satt igång och kokar soppa,våran favorit.Kanske jag kommer mig för, att skriva mina julkort. Ringde och grattade Boris som fyller år idag.

Har skrivit alla julkort även dom till Kroatien,skönt när det är gjort.Tänker på Tristan och Francis det måste vara en upplevelse att komma till Tomteland och hälsa på tomten och bo på hotell.Tonio gick till torget fastän han var yr.Jag har ätit före Tonio,det var jättegott,Tonio tyckte oxå att den var god.
Sedan gick vi och vilade oss,vi var jättetrötta båda två,jag var så trött att jag inte ville gå upp från sängen.
Gick upp till Ann-Mari,Majlis hade kommit,satt och pratade en stund.Nu ska jag göra lite gott till oss för kvällen.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar