lördag 25 december 2010

Juldagen -14,kallt som attan.

Gick upp kl 9.

Vi har ätit frukost.Fick kasta mina rosor, de gick inte att rädda.
Fick bra julklappar som jag har användning av,nöjd.

Vi ska åka till Göteborg vid 11 tiden när bilen är varm.Jag vill till Minneslunden,eftersom jag inte kom iväg igår.

Ringde till våra vänner i Marcana,Milka och Ivan,Milka lagade Bakalaj (lutfisk)jag tycker Bakalaj är godare en våran tillagning här i Sverige.Det regnade för fullt där.

Vi åkte till Göteborg och minneslunden man känner sig så lugn när man har varit där.
Det var fruktansvärt kallt med nare.Är nu hemma i värmen,vi har fikat.Majlis ringde hon hade haft det trevligt oxå.Har chattat med min Nina,de ska på middag till Alex farföräldrar.Jag höll på att somna i soffan,som tur var så ringde IK.Vi ska till Västerås på måndag om inte vädret blir för jobbigt,nu längtar jag till barnen.

Gick upp en vända till Ann-Mari,vi satt en stund och pratade.
Vi ska titta på tv.Ringde till Boris och Birgitta,de hade haft gäster på middag,hon börjar jobba i morgon allt var bra där.Har satt mig till ro och ska ta fram något gott till oss.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar