fredag 3 december 2010

Fredag inte så kallt -6 lagom.

Har inte sovit inatt, fastän jag tog en tablett,ångest och ont i magen.

Vi gick upp vid9 tiden,har ätit en god frukost och mina mediciner.Håller på och grejar med nya telefonen,det är konstigt att man nästan måste vara professor för att få igång den.

Vi ska nu ut och handla lite i Lerum.Igår talade jag länge med IK,det var länge sedan.Allt var bra,om 2 veckor ska de iväg till Tomteland och bo på hotell,det blir roligt för barnen.

Vi åkte och handlade ska ha rätt mycket.Är nu hemma,Doktorn från vårdcentralen ringde,ska dit och ta ett socker prov igen.Tonio körde mig dit.Ringde till Zara,de kommer vid 3 tiden.Har vilat en stund.Zara och barnen kom,roligt att se dom.Vi började med maten,har nu ätit.Mio och Filippa ser på barnkanalen.Ska göra lite mysigt för dom tills kalendern börjar.
chattade med Nina men hon försvann,märkligt.Tonio spelar fia med MIO ochFilippa och jag ska ta fram lite chips till dom.Fick tag i Nina igen det var ett givande samtal.
Hon ska hjälpa mig så gått det går det lilla livet,Nina är sval men ett hjärta av guld.

Barnen sitter och ser på Idol,medans jag grejar. Ska göra smörgåsar till dom.
Efter Idol går vi och lägger oss,Mio är inte okej.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar