söndag 5 december 2010

Söndags morgon kommit lite snö.

Vaknade i vanlig tid alltså kl 9.

Gick upp och duschade och tvättade håret.Vi åt frukost och så doserade jag mina mediciner,det bli fler och fler.

Idag är det inte så kallt,skönt när man ska ut.Vi ska till Boris och Birgitta på middag,det ser jag fram emot.Har inte träffat min bror på länge och honom älskar jag mycket.Jag vet ingen som är så god hjärtad som Boris.
Ska klä på mig nu,det är skönt att slappa i badrock.Har gjort mig vacker haha i det mån det går, vilken svenska.Zara ringe och sa att vi skulle ta det försiktigt och det gör vi.Zara med familj ska till allum och köpa tomtekläder till Mio.Vi ska till Zara på lussebullar nästa söndag.Åkte tillVårgårda stannade i Alingsås,Var och köpte en julgrupp som vi hade med oss.Det var jätteroligt att träffa dom,vi fick god mat,men det får man alltid hos dom.DEhade ett nytt kök som var super flått.Stefans hund var där ett riktigt charmtroll,en Bostonterrie.

Sade tack för oss och de lovade att komma hit.Vi åkte med Birgitta till Marina och Tobias nya hus,de hade renoverat hela huset, görtjusigt.De skulle komma ner till Villa Maria ,de hade tänkt i år men det var mycket med huset.

Startade hemåt,vilket väder var nästan rädd halt som attan.Är nu hemma,glömde säga jag har mammas och pappas kaffeservis med mig hem,blev glad för den.

Lagar lite kvällsmat för mig,kokar ägg och gör sallad.Ska äta och sedan sätta mig och se på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar