måndag 6 december 2010

Måndag snö på gång -2

Vaknade av grannens tv.Gick upp lagade frukost till oss.Talade med IK igår kväll,allt bra.

Vi ska till Göteborg och choppa lite, det blir nog ALLUM.

Åkte till Allum,det var nästan folktomt,fick köpt alla julklappar och nöjd var jag.
Träffade Nevenka och Ivan vi talades vid en stund,ska träffas när julen är över.Vi gick och åt en sallad det var gått.Åkte hemåt,stannade i Lerum och handlade på Kvantum,köpte allt som Nina sa var bra för mig,lax,tonfisk,keso,oliver och kalkonpålägg.Sedan åkte vi hem.

Nina ringde och talade om att vi ska på bingo den19 december,det ska bli kul.Har börjat med maten börjar bli hungrig.Majlis ringde hon var inte riktigt bra,men det hade varit trevligt på dopet.Vi har ätit och efter disken gick jag och lade mig och somnade, sov jättegott.Gick upp till Ann-Marie,hon hade bakat en kaka till mig,Majlis var oxå där. Är nu hemma,ska sätta på te till mig,Mele ringde allt bra.
Är inte så glad i kaffe längre förstår inte det,men te är oxå gott.Ska gå och lägga mig har varit en lång dag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar