söndag 19 december 2010

Söndag -5,6

Har sovit bra inatt.Vi gick upp vid 9.

Det snöar så mycket och blåser,hoppas att jag kommer till bingon i kväll.Har ätit frukost,sedan kommer nog Zara och Filippa på snabbvisit,Mio ska på kalas.

Har tittat lite på tv.Zara och Filippa kom en vända,vi fikade lite.Sedan ringde Majlis,hon kände sig bättre.Majlis ska köpa bingolott till mig för uppesittarkvällen,hon kommer hit.Nina har ringt ska hämta upp Nina vid ½6,SKA BLI KUL.

Ska duscha och tvätta håret nu, så är det klart. Vi ska äta och sedan ska jag klä mig.Ik ringde allt var bra där med mycket snö och kallt.Barnen hade kompisar inne, så de ville inte prata.Anna Lukasic ringde allt var bra där,ska höras av närmare jul.

Ringde till Nina om smakråd men det var okej det jag tänkt.Vi åker om en timme,men jag är nu färdig.
Vi åkte till Nina och hämtade upp henne och hennes väninna som är fotograf på bingon.

När vi kom till bingon fick vi kaffe eller te och smörgås med skinka och ost,gott var det.Sedan blev vi visade våra platser.Det var roligt,Lotta är mycket trevlig och rolig.De artister som var där var Tommy Nilsson och Ami Dimond härliga röster.I pausen var det mycket trevligt. Ja, det var en trevlig kväll tillsammans med Nina.

Tonio körde hem flickorna.Nu är jag hemma och suger en stund på denna kväll.

God natt och tack Nina för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar