torsdag 2 december 2010

Torsdag 14- usch vad kallt.

Var uppe vid 9,har duschat och tvättat håret.

Vi åt frukost och läste tidningen.Tonio åkte tidigt till Göteborg,han skulle titta på ny hustelefon och lite annat.Jag får hitta på något själv.Har talat med Majlis allt okej.Har suttit och löst korsord,ska nu laga lite mat för mig,det är konstigt denna tiden är jag alltid hungrig.Mele ringde allt var bra.Ska gå och vila mig en stund.

Har vilat mig och vaknade av telefon.Det var en annan syster som ringde från vårdcentralen,frågade om jag kommit under vård,ska ringa till henne efter jul.Jag fryser så mycket,det är kallt här inne oxå.Om en timma så kommer två vänner hit på kaffe.Tonio ringde,vi måste köpa ny hustelefon,batterierna kostade för mycket för att byta.

Majlis kom och därefter Ann-Mari,vi fikade och hade allmänt trevligt.Zara ringde,barnen kommer i morgon kl3,kul.

Väntar att Tonio ska komma hem.Ska snart lägga mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar