fredag 8 april 2011

Fredag +6. mulet,

Har sovit uruselt inatt. vi bytte lakan i sängarna,så hinner det bli ett byte till innan vi reser.

Vi äter frukost,ska skriva en köplista annars glömmer jag hälften.Jag tror vi åker till Alingsås och Maxi.
Talade med Zara hon hade mycket ont i halsen.Vi åkte först till Lerum fortsatte sedan till Alingsås och Maxi.

Vi handlade mycket och får handla mer i nästa vecka så får vi höra vad barnen vill ha när de kommer.

Åkte till Ö o B köpte lite godis,åkte sedan hem.När vi kom hem så hade Zara och Filippa varit här.Filippa hade sytt en liten kanin till mig jättesöt. Jag tror att Filippa blir lika pysslig som Zara.

Har läst tidningarna. Ska nu äta gotti gott.Gick och vilade mig,Zara ringde hon var glad som vanligt och berättade vilken mat hon lagat.Hon har köpt en present till mig som jag inte får öppna förrän på min födelsedag där nere i Villa Maria.Majlis ringde det var dåligt hoppas att något kan göras för henne.

Tonio gick ner i tvättstugan.Majlis kom med tidningen,gich upp till grannen.

Snart ska vi hämta tvätten och vika och sedan ska vi se på våra program.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar