tisdag 19 april 2011

Onsdag 9,4+ halvsol.

Vaknade tidigt har sovit bra.

Vi har ätit frukost.Måste till apoteket igen fick inte nålar och sticks.det är tur att man är observant.
Ska till gympan idagoch kaffe,det är sista gången för mig. Gick till kaffet men stannade inte på gympan.Var till apoteket,fick inte ut mer sticks och nålar. Gick till vårdcentralen och S Sonja ska ringa i morgon.Handlade lite,gick sedan hem.
Började med maten och har ätit.Efter maten ringde jag till Ingegerd om Perlin,ska möta henne utanför huset.

Ingegerds hemvård kom och öppnade.Ingegerd fick drickan vi sattoch pratade en lång stund innan jag gick.
När jag kom hem så hade Majlis ringt,rinde upp henne .Vi satt på balkongen och fikade ,det var härligt.

Sedan tittade jag på mina program och läste lite tidningar,ska nu gå och lägga mig,har lite att göra i morgon oxå.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar