söndag 3 april 2011

Måndag + 5,6 soldis

Var vaken tidigt. Provade mina nya klöder är mer en nöjd.

Vi äter frukost och planerar dagen.Vi måste åka och handla lite.

Ska titta på nyhetsmorgon.Har tagit sista antibiotikan idag är nu kortisonet kvar till fredag.

Har lagat klart grytan,nu ska Tonio åka och handla.Vi ska oxå beställa biljetterna föt resan även för Zara med familj.
Ska ringa och beställa pengar från banken.Tonio åkte till Göteborg och banken,så nu är det klart.Sedan åkte han och beställde biljetterna för oss och Zara,skönt när sådant är klart.

Ringde till Boris allt var okej där,Birgitta jobbade men hade en hemsk hosta.Majlis ringde allt okej.
Har ätit lite lunsch.Anna Lokasic ringde,Tonin hade kommit hem,de åker i Maj till Marcana,annars allt bra.Väntar att Tonio ska komma hem så vi kan äta.Tonio kom he och hade oxå hämtat våra biljetter även Hopkins.

Vi har ätit sedan gick jag och vilade mig.Mirja ringde vi ska höras av i nästa vecka.Gick upp en vända till Ann- Mari,Majlis var där.Nu ska jag titta på mina program,det är rätt mycket i kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar