lördag 2 april 2011

Lördag +7,4 lågy i tak

Var vaken tidigt låg och lyssnade på Ring så spelar vi,jag gillar det programmet.

Hoppade in i duschen och vi äter nu frukost.
Idag är det mycket på gång.Lite senare ska jag till kafeet och träffa alla goa vänner,Tonio kör mig ner och hämtar mig oxå. Sedan ska vi på middag till Vårgårda och mina goa där,hinner vila mig emellan.

Ska sätta mig med min kopp och titta på morgontv.Fick telefon från Birgitta,hon började att bli dålig vågar inte åka dit,. sa till Birgitta att vi kan ta det nästa helg om det passar.

Tonio körde mig till torget,vi var nästan alla där.Lika trevligt som vanligt.Vi vann 750 kr,som vi har till nästa lördagar,jättekul.Zara och barnen kom in på kafeet och fikade,lilla Filippa stannade kvar hos mig.
Vi mötte upp Tonio och gick och handlade,åkte och köpte pizza.Filippa vill sova här och det får hon.Zara ringde hon kommer ner mednattkläder och köper något ätbart till Filippa hon vill inte ha Pizza.
Filippa och Tonio spelar Fiaoch Tonio vann och det gick bra.Nu längtar Filippa hem,jag ringde till Zara så de hämtar Filippa på vägen hem,ungar är roliga.

Zara kom vi fick se nya bilen,den går inte av för hackor jättefin och stor.
Tonio och jag har ätit och ska gå och vila mig nu efter maten.Känner mig iallafall bmycket bättre idag.Majlis ringde och var dålig hon ska till Magnus och Maria hon vågar inte vara själv.

Har vilat en stund,tog sockerprov18,6 det var mycket.
Ska nu titta på mina program och slutar för idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar