onsdag 20 april 2011

Torsdag (skärtorsdag) 9,4+

Vaknade tidigt,har sovit bra.

Duschade och tvättade håret.Sedan åt vi frukost.S.Sonja ska ringa nu på fm,så jag kan hämta ut på apoteket.

Idag kommer mina goa ungar från Västerås,här finns det bara goa ungar som kommer.
Viåkte till Alingsås,handlade lite där,även för Majlis,sedan hem.S Sonja har ringt så nu kan jag hämta ut grejerna på apoteket.

Tonio gick till torget före mig.Jag ringde till Majlis,men hon hade sin svärdotter där.Jag gick då själv till torget,träffade Inga-Maj,Ann-Mari och Ulla de satt på bänken pratade lite med dom.Fortsatte till apoteket hämtade ut mina grejer.
Satte mig på bänken en stund då kom Birgit med sin hund.

Gick in i klädesbutiken köpte en jumper,fortsatte hem.Tonio var hemma före mig,läste tidningen.Började med maten ,vi har ätit.Vilade en stund,väntar nu på Västeråsarna.Satt ute på bänken och väntade på ungarna.Gick upp,sedan kom Majlis och hämtade påskägget.Vi gick ut och satte oss,efter en stund kom barnen.Det var så härligt att se dom igen.

Vi satt på balkongen och fikade,sedan lekte barnen med alla leksakerna.Fick en vacker ljusstake av Ika o Ian,blev jätteglad. Nu har barnen lagt sig de var jättetrötta.Ika o Ian tog ett glas vin och kopplade av de hade jobbat halva dagen.
Nu ska vi allihopa lägga oss. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar