fredag 15 april 2011

Lördag +7,7

Jag har haft sådan värk imin en tand nästan hela natten.

Gick upp vid 9 tiden,har ätit frukost.Sedan ska jag iväg på mitt kafe. Ska titta på morgontv nu.

Tjejerna kom och hämtade mig.Det kändes kallt i vinden när vi kom ut.
Vi var 10 st som träffades idag,jättemysigt,tog faktiskt en Napolionbakelse till kaffet mumsmums.
Sa adjö till alla vänner för jag träffar dom inte förrän till hösten.

Gick in på apoteket och köpte värktabletter så att jag klarar mig om jag får tandvärk över helgen.
Vi har ätit middag och ska gå och vila oss.Har börjat att få ont i tanden,har tagit en tablett.Majlis kom vi ska gå upp till Ann-Mari om en stund.

Ser på tv och ska snart lägga mig,mitt sockervärde var högtpå em.
Nu är det läggdags.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar