torsdag 7 april 2011

Torsdag 7,2+

Har sovit bra inatt.
Vi har ätit frukost och jag känner mig rätt okej.Idag ska vi besiktiga bilen det brukar vara okej.

Ska ta min kopp kaffe och läsa Lerumstidningen.Har tittat lite på morgontv.Tonio gick en promenad till torget,jag sitter och skriver lite.

Väntar att Zara ska ringa ,hon ska till vårdcentralen och ta prov i halsen.Jag gick och vilade mig ,mitt blodtryck är 83,/48 för lågt.Zara ringde de hade inte tagit prov och hon ska sitta upp när hon sover,vilket j¨---a svar.Talade med Nina hon kommer över helgen,hoppasinte på söndag för då är vi iVårgårda eftre2.

Har lagat maten och vi har ätit.Tonio åkte och besiktade bilen och åker sedan till Åby direkt.

Har suttit och läst,sedan gick jag och vilade mig.Majlis ringde,de kommer vid 4 tiden.Tonio ringde,bilen var det okej med.Majlis och Ann-Marikom vi hade en trevlig kväll.
Tonio kom från Åby vi ska lägga oss nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar