söndag 17 april 2011

Måndag +7,6.

Har sovit hela natten,med hjälp.

Vi har ätit frukost.Sedan ringde Tonio sin tandl så jag får komma dit i morgon. Ska titta på tv en stund .

Åkte till Lerum betalade en räkning och handlade på Lidels.Åkte hem.Sedan gick vi till torget,jaggick in på apoteket,det var en medecin som jag behöver att läkaren skriver ut ,annars får jag hämta alla i morgon.

De ringde från vårdcentralen,i morgon får jag hämta en annan medecin,gud vad dom ska krångla till det.
Har packat upp min resväska.Gick och vilade mig,Tonio kom efter joggingrundan.Tog mitt socker,för högt.

Tonio och jag åkte till Nääs och tog en härlig promenad,sedan tittade vi på ryttarna.Åkte till Mele och Janne,tittade på lilla MANDY helt underbar.Åkte hem,jag åt lite soppa och tittade på tv.Majlis ringde,jag sa till henne att vi var på Nääs och ringde till henne innan vi åkte.

Ska titta på mina program och sedan lägga mig,är nervös för tandl eftersom jag har tandl skräck,ska vara hos tandl kl10 i morgon.

God natt alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar